2016年11月10日 星期四

Story Steak & Pasta

與好友食好西,想食的一間西餐無開,唯有食一間經過n次都無動力入去既西餐,點解?我都唔知,門面唔差,不過硬係唔想食!


Story Steak & Pasta❣️元朗雞地,入面好冷清,我地係第三枱客,兩個人就食二人餐!$308加一

野食好快上,先黎沙律,個包好好味,牛油好重手,烘完新鮮熱辣,不過超細片,另外香草薄餅就唔脆又無咩味,應該係甘,點湯!巴馬火腿同菜都無咩特別,Parma Ham好薄身,唔出味!

湯係磨菇湯,唔錯wor,賣相吸引,略嫌唔夠熱!

再黎意粉,忌廉煙三文魚意粉,但係無汁...好乾身,好淡口,咸蟲既我覺得無味...少少失望..我煮仲好味!


主菜喇,揀左西冷扒配薯條!7成熟,黎到都幾生,好多血水,塊扒少少硬口,味道無咩牛味,黑椒汁幾辣,薯條好脆口,但過左龍,太脆,變成乾,我比較鍾意外脆內淋

最後熱檸水完結!好唔好味就一般喇,但無人趕走,全店一個侍應做埋收銀,不停加水成日唔見人,仲諗緊佢會唔會做埋廚房!最特別係好多人坐低一陣就走左,起碼兩枱客....唔啱食?但點解出面有餐牌,唔係睇完先入黎架咩?
成晚就係冷清清!我地坐到夠哂皮,口水都乾就走喇

地址:元朗鳳攸南街9號好順利大廈地下3號鋪

我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言