2017年1月23日 星期一

《穿腸的驚魂~食好西不代表唔健康✌🏼️》by 潘小彤 真人真事 下集

《穿腸的驚魂~食好西不代表唔健康✌🏼️》by 潘小彤 真人真事 下集
上集講到我做完腸胃鏡,又做哂超聲波,諗住等報告後可以走....點知燒!
就係因為食左煎雞亦,熱氣又響醫院冷親,喉嚨痛後發燒,,訓響床度,又發冷,又累,喉嚨又堅痛,我即whatsapp阿嫂問,醫生響唔響診所,會唔會開退燒藥我食...點知佢話醫院姑娘唔打俾醫生係唔會做野,於是我同姑娘講叫佢打俾醫生,佢先打電話,仲要我響床度足足等左兩個鐘都未見藥....我簡直好似響地獄走左轉,辛苦難受!而個肚就不停放屁,因為照腸鏡會打氣落去,放屁先最好!否則谷住個肚
到晚上7:00,老公黎探我,但我發燒醫生驚我有感染,而且最驚我腹痛,我又有少少,穿腸係意外,萬一我發低燒又腹痛,可能穿左腸走左d屎落腹腔,就大q鑊,要做手術架當時我超驚!醫生問我點解發燒,我點知wor

報告:腸無息肉,有細粒痔瘡
胃無事,膽固醇正常,無貧血,肝膽腎正常,子宮卵巢,輸卵管正常!唯獨竟然話我心有事...佢話我心跳過快,要搵心臟科醫生睇我,要留多一晚!
幸好食左d藥訓得好好的一晚,不過退完燒又發過好驚出唔到院呀
佢同我做心臟超聲波,個女醫生話我心跳得好快,不過可能我發燒,可能心跳快,真係唔知咩事,個心整體又無事
我同醫生講,點都好一定要出院!1:00前出院呀,唔係又計多一日錢,而且要出院做d緊要野!最後病住都要出院
終於最後我都能出席公司春茗,上台拎'十年服務獎'🏼️等左10年啦!

後記:到現在幾日我仍然感冒,但會慢慢好的!腸胃驚魂又告一段落,無咩事,無穿腸,屙屎正常,但要食纖維粉,胃藥,抗生素!以後最好食少d燥熱野!證明食好西,但平時要注意健康,食多d有益食物補充!食好西亦唔好食到盡,甘就可以食好西食到老喇
心跳快,仍未睇報告,唔知使唔使揹部24小時心電圖,如果有新進展就出最終回啦!

我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言