2017年6月20日 星期二

野川拉麵之深宵食堂@元朗

野川拉麵之深宵食堂@元朗


兩度光顧,拉麵唔算上正宗日本拉麵,但因為便宜,多款選擇小食,所以會再來













早餐都有既拉麵店,果然生意難做!每朝經過又有好多人食早餐..係正常西式早餐,拉麵有無就唔知。








店鋪裝潢似韓國燒肉店,座位係油筒,佈置得幾有味道

豬軟骨拉麵 $69配芝士辣湯
此款推介...🏻兩次都食,豬軟骨好入味,好淋,大概有三大舊!湯底係我最鍾意,有一塊芝士在面,辣湯,但不是辣油味,正...拉麵有好多木耳同旬,簡直係我杯茶...入面隻蛋,好白色,不過就唔係太流心,蛋味不夠,麻麻地。

海鮮什錦烏冬 $75配豬骨湯
真的不要叫,海鮮都係比較伏,唔新鮮,青口,帶子,蟹棒,蝦,魷魚,豬骨湯真係好似出前一丁豬骨湯味,最無誠意既味道

照燒雞扒拉面 $65配血池地獄湯
拉麵正常,雞扒碎上,份量算多,普通,血池地獄湯,真心辣...但上枱時係一pat辣汁在湯上,自己撈,感覺不好!

日本信州蘋果梳打$28
好多人飲,我又飲,酸酸甜甜,堅爽..仲要冰底

燒黃金生蠔$10
堅抵,熱辣辣,好味!唔算大隻,但ok!

❤️提子汁 $32
不似藥水味,但係冰底太多,飲到一半已經好淡...都係蘋果味好d

此店有磯燒,但我未試...小食有好多款揀未試!
宵夜飲啤酒食串燒,唔錯!
最緊要不用加一,都算抵啦!


地址:元朗又新街40-48號榮豐大廈地下B號鋪

我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言