2016年6月28日 星期二

元朗區美食專輯第一篇~ C3

無論一個午餐或晚餐,索價$40是有一種難以抗拒的吸引力。第一篇要介紹~ C3
新開業不久,所以不為人所熟識。地點比較隱蔽,我住附近所以才知道地址。
店鋪面

周邊

周邊

露天停車場


時間不是全日,12:00-15:00 ,18:00-21:00 ,因為人手不足!!不接受訂位

MENU

午餐晚餐一樣價,免加一

店內氣氛幾好,有流行音樂,又有兩部大電視。座位舒適,冷氣正常。

餐湯,蒜蓉包
磨茹湯比較淡口,我會落黑胡椒碎,包脆口但蒜蓉味不太夠及香

茄蓉辣肉腸意粉

香辣海鮮天使麵

泰式豬頸肉意粉

味道偏咸,蒜蓉超多,重口味!!注意清淡人仕不要食意粉,可以食飯!!份量適中,女仔飽肚,男仔可能未夠喉!!

我最愛辣肉腸意粉,味道酸酸少少辣,好開胃!!海鮮天使麵好辣,幾惹味!但泰式豬頸肉意粉,味道不夾,雖然豬頸肉大大條,不過我不推介。

大杯凍檸檬茶 +$2

食物咸更需要飲品,幸好此處飲品何其大杯,味道真的又不錯,不會成杯冰而引致淡味。只略嫌檸檬比較少!!

無限時,但都比較多人等位,客人會自動自覺結賬。

這個時勢,晚上一頓晚飯只需$40 ,食物質素又好,環境乾淨舒服,原來是可以的!!

C3 
地址:元朗鳳翔路偉發大廈地下13號鋪
Facebook:C3-C.Free Restaurant












我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言