2016年10月31日 星期一

貴川風味館+KOI THE@旺角

從不喜歡孤單一個,可惜偏偏孤獨一個

一個人遊走街頭,唯有試下平時無機會食既野..黎個米線+珍珠奶茶
《貴川風味館》講真我本身住何文田,以前成日經過都無食!間米線好耐歷史,感覺細間迫窄!




一個人最易搵位,坐左個獨立位,叫左個米線~


經典酸辣米線$25另配雞亦2隻$7,蟹柳4條$5,炸魚片數塊$7,盛惠$44!
我叫少辣,點知打單寫少少辣,我問侍應,佢話你響枱上加辣椒油一樣....下!
點知黎到碗野好惹味,但一d都唔覺辣..唔太酸,湯底濃郁..份量大碗,


但炸魚片好難食,有陣油味!蟹柳普通又唔算難食,

最好味雞亦,係咖哩味..

整體來講都唔錯,但隔離間鋪係譚仔,分薄左人流!佢都好勁,我走時大排長龍
地址:旺角豉油街92號G7鋪



《KOI THE》無人排隊,買杯黃金珍珠奶茶$22,如加大要$8....無喇,肥


店員已經問我使唔使少糖少冰,我話正常得喇,佢話比較偏甜!點知死火,真係超甜,甜到飲唔到咩茶味..

好多珍珠,橙黃色既..好彈牙又好濃既黑糖味,好正!但奶茶要等熔左d先飲到,因為太甜,應該減甜,就very good喇!$22見人見智啦


地址:旺角登打士街55號鴻達樓地下2號鋪



我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言