2016年10月9日 星期日

Simplylife

人就係甘,唔試唔心熄...好西哥係都要試Simplylife!🏼其實我都想試,因為九龍塘個間排隊排到傻!未食過...
一行6人平日去食晚飯,唔使等位..元朗Yoho Mall







環境舒適,但細圓枱坐得唔舒服!

先上麵包,賣相好掂,但比較硬,無味!狂塗牛油!食左少少,已經好頂胃

前菜,一係磨菇湯,一係沙律!兩者都平平無奇..湯仲有少少腥味..

紐西蘭嫩羊膝。薯蓉。燴雜菜$188



燒美國肉眼扒(10安士)。鼠尾草炸薯條。燒蘆筍。紅酒香草牛油$198

白酒煮蜆辣肉腸手製意粉$128

車打芝士煙肉牛肉漢堡$138

哥達芝士大磨菇雞肉漢堡$118
證明改名的重要性,名字賣相都吸引!但大家既評價就覺得麻麻地!我個牛肉漢堡唔juicy...好西哥既牛扒肥到呢...
🏻唯一讚既係薯條,真係好脆好熱氣,證明新鮮炸起


最後飲品只有汽水或橙茶,好多冰,少甜味,又係麻麻地!迫人無得飲檸檬茶,竟然話無

總結一句,價錢正常,但食物味道唔吸引,好難回頭!如果未食過死心不熄既可以食一次..當然我知好多人可能鍾意食!不過唔啱我!


Simplylife Bakery Cafe
元朗形點一期地下G009號鋪
我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言