2018年7月26日 星期四

百利來@元朗

容許我改一改個模式,講野唔好甘拘謹!
做返我自己,講野比較粗,甘樣我寫食評可能會入肉d,update都快d
地址都懶寫,自己上openrice搵下啦!不過你問我會答

百利來@元朗

今日同金蘭黎到熱q死辣辣既大排檔,老實講我食過一次,not good!但個時響雞地個頭,今次俾多次機會佢!金蘭又話要試

大熱天時,黎到大排檔梗係搵個靚位,對住風扇啦!頂,都熱到飛起,依家都未到夏天,到左夏天點算

好好招呼,坐低睇下食咩,環境係好過之前雞地,豆腐潤甘細既檔,依家算大左,闊落左!

兩條女食得幾多!?叫左兩碗翅,炸燒賣,炸墨魚丸,蒜蓉雞亦,洛神花茶,石榴梨茶!

兩個字,唔掂!可以話吹得甘勁,普通左d囉!炸燒賣,空心既,諗唔明,魚肉where a u?好少但唔可以話無!炸墨丸,又粉又實,咩料,出面大把好味過佢又無味,靠加辣椒油菜脯!反而辣椒油菜脯最好食

碗仔翅,無味,係足料,但靠胡椒粉同醋先有味!感受唔到有幾特別呀,大佬!

蒜蓉雞亦,底下有青瓜絲,讚!雞亦就無特別!食完口無臭,證明蒜蓉唔夠味

最後,讚都係飲品,開胃!

好味既野幾爛既地方都去囉,但唔特別既,無回頭!sorry!埋單$144!唔會好飽肚,佢幾好賺(個人意見,知道好多追捧者,各有口味啦)唔試唔知身體好!

同場加映!森more 抹茶朱古力雞蛋仔$23
望見都好味!開放式有位坐下,吹下水!但整一底都好鬼耐,食完港女自拍,幾好!好濃既抹茶味,內面朱古力好滿,唯獨唔好既係,佢唔算脆,好似硬d既蛋糕甘,好飽肚!唔錯!

沒有留言:

張貼留言