2018年7月26日 星期四

茶聊@旺角

幾耐沒有寫blog
日本之旅爛尾,掛住玩掛住食...
到最後都係無心寫落去!因為旅行既食物,真係要自己好好去感受下試下

今期同朋友去左一間新開cafe
《茶聊》


因為無得訂位,7:00前已經去到!
響旺角砵蘭街,一楝商業大廈!樓下有個靚女問我地去邊層,因為二樓係叫長阪燒,同茶聊同一集團

上到去有人帶位,已經好爆,我地唔想坐Bar位,唯有坐長枱,同其他6人一齊坐
如果坐二人枱應該會好正


我地睇完menu要自己買野食,買完有人送餐來!Menu唔算多野食,但全部簡直係好吸引,有好多款飲品,有意粉有包,又有甜品梳乎厘

我地揀左幾款

卡邦尼蛋黃意粉 $58
一上枱感覺比較細碟,但好好味!熱辣辣!因為比較流,兩個女仔食剛好。足料,味道剛好,不偏咸。


鰻魚芝士玉子漢堡包 $88
好想揀龍蝦包或者軟殻蟹包,但朋友唔食!唯有試鰻魚,但係會唔會唔夾呀?!但點知一枱好吸晴,鰻魚好肥好大份!一早切開兩邊,好細心!食既時候微熱,鰻魚無骨唔腥..原來同包都好夾,一啖啖鰻魚芝士蛋,不過蛋就少左d,要改善下
碟上有薯條,不錯,軟硬適中,不太燶。
還有一兜小沙律,千島醬配少許菜同紅蘿白。旁邊仲有個蕃茄紅兔仔,好靚,但無影俾朋友一啖食左



炸水牛雞小腿 $68
好香口,唔會乾身,juicy。有6-7舊


四季春芝士奶蓋 、東方美人芝士奶蓋 $36一杯

我地養生飲熱,都好大杯,四季春比較淡口,烏龍茶溝左少少綠茶,東方美人就係紅茶!
一上枱根本飲唔到,因為太熱,芝士奶蓋面係凍,因為都好厚既一層,要大大啖好似飲啤酒甘,一大啖倒入口,凍芝士同熱茶溝埋飲,好正..俾十個like
講真飲到尾堅飽,層芝士仲有少量響杯入面...但周邊個個飲凍飲,好好大杯呀,水果茶好吸引下次要飲!

飲飽食醉拍拍pat pat就走!

總結:一間食物美味,坐得舒服既cafe!最緊要係無限時,但係就要早點去搵位,新開比較多人!而且感覺唔嘈,可能地方比較大!午餐下午茶晚餐都有啱胃口既野食!最緊要可以茶聊

茶聊
地址:旺角砵蘭街189號1樓

沒有留言:

張貼留言