2018年7月24日 星期二

Waiwaitei @札幌

Waiwaitei @札幌

Sukiyaki 係我至愛!又去返狸小路食




依間係任食,+1550yen任飲包括啤酒!但我地就550yen任飲汽水茶..任飲90分鍾
有shabu shabu同sukiyaki 揀,亦可兩種要哂!但我地無謂浪費金錢。只揀sukiyaki,食黑毛和牛+豬..3920yen/人

一來到,嘩,有菜有肉,會跟rice ball同烏冬,牛肉包住個飯,味道又真係唔錯,最緊要唔流

第一轉既黑毛和牛好濃郁,重牛味,唔鞋口,但又唔係入口即溶!食第二轉,可能即整,唔夠解凍甘,入口無甘重味!

豬肉,好碎,甘幾好唔流,但無咩味!






菜入面有豆腐,芋絲,芽菜,娃娃菜,金菇,菇,不過食第二轉係任佢俾,唔齊全!食哂已經好飽,飲品我盡量飲左兩杯!

湯底好濃,唔使加湯,剛剛食哂45-50分鐘,我地食得好快!

最後有一個甜品,得一個!一款!係搽茶布甸,好滑
依間都唔錯既,平貴任食,由你選擇

地址:札幌中央區南2條西4丁目




沒有留言:

張貼留言