2016年7月28日 星期四

Azzita電動平衡車體驗‧ 維修中心


第一次的嘗試!!皆因roadshow中獎,留言話想同熊本熊玩平衡車,睇佢pk!!
就被選中玩平衡車體驗30分鐘!!





黎到觀塘,好易搵駱駝漆大廈附近。舊式工廠大廈,入到去同facebook 既相差不多,不算太大,因為依度係體驗及維修中心,最主要係賣平衡車!!

試車前要預約,但無人玩,剛剛有批小朋友離開,好彩無人會同我爭路,哈哈!!


工作人員叫我自行著好保護裝備,另一個工作人員就教我玩!!



初學者玩10" ,向前傾就會行,左腳按就轉右,右腳按就轉左!!
唔知係咪因為我有人陪來,所以無帶我行,只有我老公拉住我行!!!點知玩左5分鐘就無電,停左車,走去換車,俾左架7" 我,會行快d.....我直情一個皇后娘娘俾一個太監扶住甘,足足唔肯放手20分鐘!!老公隻手指斷甘濟





玩到最後當然要自己行先拍到片啦,但係慢行law,唔快得,一快就大叫!!

玩夠30分鐘就有鬧鐘響,工作人員通知我夠鐘!!其實佢地好得閒,有三個人都響度玩緊pokemon,哈哈,企住平衡車捉精靈!!玩完就講聲bye bye!!無硬sell!



感想:平衡車好好玩,如果有部都唔錉,我諗我玩多一個鐘應該會玩得好自如!唔難控制!


依度設施齊備,有獨立toilet,有locker,又有梳化休息區,朋友來睇都得!!地方感覺幾乾淨,裝備都好新!! 

口乾有飲品買,又好似有得開party包場,算是一個新熱點!!
個人試車價 星期一至五 $79/30分鐘(加鐘$30)
星期六、日及公眾假期:$89/30分鐘(加鐘$50)
上團購網睇下,一班人玩好似平均每人$59/30分鐘,一班人玩下都以幾開心!!

地址:觀塘開源道77號業發工業大廈一期3樓A室
查詢電話: +852 37021160









我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言