2016年7月2日 星期六

元朗區美食專輯~第二篇@Home Sweet

元朗甜品店最為人熟悉是B仔涼粉,店內最好食不是甜品而是小食,雞亦尖!而今次介紹的甜品店是我暫時元朗區最喜愛之一!(大家都只得一個❤️但不只喜歡一個人,我愛人愛物多到不可能..>>🏼猜下咩歌)

Home sweet已經有兩年多,但地點比較不方便,不是大街大巷,
所以我估不是太多人知道。

店內座位只得20個左右,好細間,下午很少人,假期就難等位!
建議一班人去,最多6人!


朱古力窩夫 $39❣每次來都一定叫,份量剛好,窩夫不太甜,見到個心思擺碟,
已經心花怒放!


D24 $48❣我不吃榴連的,但朋友們讚不絕口


芒果豆腐花 $32❣


帆船 $26❣好抵食,個朱古力批飽左,細問下,曲奇雪糕是自製的,好滑又不太甜,真的有點不同!其他雪糕我就不知道....


自由組合雪花冰 $36❣這張相已經不記得是什麼配搭,只是覺得雪花冰是好好味,
最喜歡食益力多雪花冰


法式焦糖燉蛋配雪糕(凍)❣$28
始終多功夫,但價錢外面食算抵,味道就不知道,朋友話幾好!樣子不錯󾌧

芒果大雪 $22 ❣嘩嘩嘩,開張時個個搶食,又外賣回家,有榴連大雪 $25,皮薄,餡好大舊芒果,不酸,有cream,比例剛好,好滑!食過後成日心思思想食,但$22,好掙扎

心太軟配雪糕 $45❣不過不失,都可以!

楊枝金露 $32❣幾好味,多料,大碗!

P.S價錢只供參考,不知道有否已加價?!!


Home Sweet
地址:元朗建德街26號益利大廈12號地鋪
營業時間:15:00- 01:00
每月會貼門公告休息日,多數休星期二!
店鋪門外隔離有洗手間


我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言