2016年7月19日 星期二

今助


上回講到玩樂完食晚餐~今助


其實我好喜歡食日本野!又喜歡一次過食唔同款食物!!依度滿足到我慾望


今助有好多不同set 餐!響門口等位見到食物模型,已經流口水!無訂位情況下等左10分鐘,假日7:30!一行8人!




選擇困難症發作,不知道食咩好....

最後揀返我至愛既壽喜燒湯底烏冬,有牛肉有蜆又有一隻天婦羅蝦!set 餐還有5件壽司同天婦羅,講真我好大食,都食剩大半隻天婦羅蝦同兩條烏冬

烏冬彈牙,湯底比較咸,超濃,

我喜歡!有好多配料

壽司真係好普通,一d醋味都無,飯又唔似珍珠米,魚生無咩味道!wasabi 唔辣!

天婦羅就幾好,唔算厚粉,有兩隻蝦,一冬菇,一南瓜兩青椒仔!後上枱的,微暖!









其他朋友食的都覺得幾好,但湯底無論係味噌定壽喜燒湯底都好咸,隻味好濃,又未致於要飲好多水!應該唔係味精湯

鰻魚飯係我最喜歡而無食,但朋友話飯好乾,汁無味,鰻魚好普通......唔好叫


總括來說,我仍然喜歡食今助!因為烏冬真係好食,而且選擇配搭超多!唔食烏冬可揀飯餐,係就貴左一點!甘間唔中都要豪一次!!最緊要飽肚,可以兩個人share一個set餐,再叫一個烏冬,都好大碗!yummy



今助烏冬御膳
地址:旺角彌敦道639號雅蘭中心2樓202號鋪




我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言