2016年7月4日 星期一

食好西之減肥篇@BanaBana果汁

我愛食好西,但因為太喜歡食導致肥胖,又不健康,所以要出減肥篇,大家一齊食好西之餘仍要健康!不過不會節食









幾日前行經舊居附近,有間新開店鋪,人頭踴踴,於是八卦一下!原來是果汁店!令人眼前一亮是店鋪特式,與韓國的Beesket近乎相同!

先取一個火箭,再揀印仔,每個印仔代表生果,可揀三款,再交給職員付款,等了5-8分鐘,就有果汁飲,還有營養標籤表,卡路里、纖維、維他命C等等一目了然!

有好多款生果,不知如何選,可以選擇店鋪的生果配搭排行榜









今次我揀選了奇異果、蘋果及提子!取果汁時店員解釋我的標籤表,哈哈,好像卡路里多了一點185kcal/12oz!其他維他命又不是很多...愈多星星就愈好!

一杯果汁$28,味道酸酸的,少甜,好清新!感覺健康,相比去便利店買糖份飲品!我喜歡!


BanaBana
地址:旺角染布房街17A地下
星期一至日 2:00pm-11:00pm
❣東鐵旺角站B出口,行過天橋,落天橋下望對面馬路就是!

我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言