2016年7月2日 星期六

大埔三多第一分店炸脾

老實說,我本身都不認識這間店鋪,因為兩個月前開了一間分店在元朗,隨即大家狂熱起來!有好有壞的評價,貴又唔好食!而我就喜歡食左先講,CP值高會再去,食物好味而價錢貴一點是可以接受!同意嗎?

食一定要食最好,朋友們品評三多,大埔店優勝,於是去搵食!



假期天下午將近6時,要等幾張枱,但好快有位,10分鐘都唔使!









三多炸脾 $28


識食一定食中辣(嗜辣者)
一上枱已經極速開餐,size正常,眼見人地油脾就感覺大隻少少!因為炸脾一定會縮細,用刀叉介開,嘩,好多肉汁呀,食落不鞋口,熱辣辣,皮就不是太脆,但香口,辣粉惹味,不過我喜歡少一點辣粉,食原汁原味!到最後棄刀叉,改用手食炸脾,太美味了,$28值得!


因為入座剛好6:00前,有下午茶餐
西多士(兩層)$28
西多士佈滿煉奶牛油,肥死都願,正常好味!不會過燶!



+$12 特飲 ~黑牛 
全場有一半人飲黑牛,雖知道無特別,但一路食熱氣,飲可樂是常識吧! 
爆哂泡,一路飲一路罪過罪過!今餐爆燈 



炸迷你墨魚丸 $25
細細粒,但咬落都幾好味,有少少少醬汁,但我沾少少辣粉吃,好味!

眼見人地有炸脾配卡西西意粉$48,意粉好吸引,味道如何未知,下次試

大埔店比元朗好,食物款式比較多,又有座位,元朗無,要外賣或企!這裡又有甜品,比較能滿足到我!但元朗店三多炸脾,食完再分享!

大埔三多第一分店
地址:大埔翠樂街11號

元朗三多
地址:元朗又新街40-48號榮豐大廈地下E號鋪
我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言