2016年7月1日 星期五

Bari-Uma 霸嗎拉麵@銅鑼灣/尖沙咀

一星期去了兩次這間新進拉麵店,位於銅鑼灣及尖沙咀。第一次是去銅鑼灣逛街,想吃拉麵,於是到登龍街覓食!登龍街簡直似一條美食街,拉麵有三田製麵所、豚王、博多一幸舍、霸嗎!因為它,所以吸引了入內用膳!就是🏻燒豚肉!!


坐下與普通拉麵店一樣,日式裝潢,有點菜紙,中英對照。主要有三款拉麵湯底,濃厚豚骨湯、雞白湯及豚骨辛辣湯底。



辛辣灸燒豚肉味玉拉麵(中辛)$93
辛辣湯底好惹味,對我來說中辣剛好,但不是辣椒油湯底,正!!拉麵選了適中硬度,普通,味玉只有少少流心..最主要是燒豚肉,好特別,一大塊,成舊豚肉,燒後油脂溶化,咬落不硬,香口,有少少肥膏,好有罪惡感,肥幾磅!有個是特盛灸燒豚肉拉麵$118,有4塊燒豚肉,我估我承受不了!我這款辛辣拉麵會送一粒雪米糍。


小食~羽根燒餃子 $35
燒得好金黃,沾醬好味!


辣汁唐揚炸雞 $38
味道好辣,上枱熱辣辣,又炸得好香口,熱氣爆燈!一邊飲水一邊讚好味,哈哈!

第二次去尖沙咀,新開,地點方便,the one對面!但多人排隊等位,幸好又是早入座有位。我仍是選擇這款拉麵,因為辛辣味道太吸引了

總概來說,想食拉麵又唔怕肥,可以一試!免收加一!
有木桶仔雪糕,抺茶/芝麻味 $28,幾特別!食完拉麵可即食甜品!

銅鑼灣店

銅鑼灣登龍街28號永光中心地下
電話:2180 9172



尖沙咀店
尖沙咀金巴利道26號地鋪
電話:2217 8300


我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言