2016年7月18日 星期一

食好西之玩樂


早上:游水

中午:唱K+K lunch

下午:下午茶+保齡

            十三張,三公♠️♥️♣️♦️

晚上:旺角遊街+晚餐+睇戲《寒戰2》


除左食好西,都要玩樂架!

一口氣玩左甘多野,又食左甘多野!好累






太耐無唱K,原來現在有得touch mon同手機點歌!雖然d歌好新,好彩我追到潮流!
無脫節


K lunch當然普通d,4個人都食牛扒,因為感覺最抵最好食!牛扒都幾好,但意粉無味....每人$100唱得2個半鐘,少左d

下午茶超標,食雞脾薯條,普通正常,
之後就玩保齡球 ^^再黎個13張,最好已經係相個副牌,但都無咩輸贏!


再出旺角,多人到呢,又多左新街頭表演,真係多左外國人黎香港賣藝!!

晚餐~今助,堅食唔哂,我會食唔哂??!好難得!!食評下篇介紹!

最後睇戲《寒戰2》,講真開場無耐我訓左一陣,幾分鐘!可能太累了!還是講得太多野....好唔好睇?!我主要睇人既演技,但情節一般,每每鋪排到下一集,朋友們話好刺激,如果俾我評,我會喜歡第一集!






我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言