2016年7月13日 星期三

食好西之減肥篇@ 蒸湶‧薰蒸專門店

韓國玩汗蒸幕,我就嫌遠喇!搵個桑拿房焗一身汗又唔夠勁!於是同朋友搵左間薰蒸專門店試一下!中藥薰蒸治療法,聽落個名好鬼響!



湶,位於九龍城衙前圍道,好似好難搵,但當然難唔道我依個人肉gps!

就響九龍城市政大廈過兩條街,近南角道UA財務斜對面!



一早約左時間,入門就換鞋,店鋪好骨子,簡約既裝修,感覺舒服!





放哂自己既私人物品響Locker!放心哂!

再換條褲,我醒目著裙,加條褲響面,阻止一陣流汗濕哂





個Toilet乾淨企理,證明間店應該會比較注重衛生!


希望一陣間可以一路享受一路瘦身啦!


揀左排毒美顏plan,蒸腳30分鐘!


所有野get ready,就放腳落去,蓋條毛巾!一開始個幾分鐘無料到!之後就開始好熱喇,


我既度數係3,最勁係9,但無人會較9度囉,因為會變熟豬腿!最勁個人都係6度,玩左10分鐘都較返低!




感覺:好熱但係可以接受,對腳開始流汗,腳板底有個按摩輪,自己不停郁下郁下,好有按摩作用!過左一半時間,開始要除褸,背脊滲汗!大腿小腿都流哂汗!好似做左30分鐘既運動甘!對手都可以放落去蒸!





蒸完抹乾淨d汗,表面有d紅,好似話濕氣重先會,我成日坐冷氣房,返屋企又開冷氣,凍飲當然唔少得,成個人濕過吸濕大笨象!對腳出哂老泥,摸落去滑左又白左!!蒸完成個人爽哂!蒸腳係入門班,因為我比較怕熱,怕蒸身受不了!!




不過經過今次之後,我諗會考慮蒸身!

蒸身要40分鐘,換哂衫坐響木桶,感覺好似焗桑拿甘,但係就有中藥響入面,功效加倍,利用藥物經過煎煮後既蒸氣,使中藥通過皮膚表層吸收,進入體內去濕排毒!

注意,蒸腳就無咩禁忌,但係蒸身就有好多禁忌

有病就唔好蒸喇,過飽過飢,或者飲左酒,懷孕,生理期都唔好!
如有皮膚病,中藥敏感,濕疹、傷口都不適宜薰蒸架!
建議薰蒸後2小時內避免沖涼
仲有只限女生蒸身,蒸腳就男女老幼都可以!

薰蒸最佳效果,一星期連續3次,其後一個月一次,每個月一個循環!


總結:好似我甘懶做運動,薰蒸完出一身汗,當做左運動又唔錯,有中藥薰蒸感覺好似勁d!依度幾乾淨,環境舒服!



開左4個月算新淨,員工好nice又專業,有問必答!最緊要感覺relax,無hardsell我買套票!做完就bye bye!

地址: 九龍城衙前圍道70-72號金滿樓2樓A室 
電話:2348 2662  (要預約)
營業時間:上午11時 ~ 晚上10時
可現金/簽卡,可買套票!

現在有早鳥優惠!!星期一至五 11:00 ~ 15:00 蒸腳 $89 , 蒸身 $189 ,就到時間就好抵喇!














我愛食好西
http://www.facebook.com/iloveeatingwest

沒有留言:

張貼留言